javascript error if I enter 0 in input pagination in datatables-input pagination plugin used
javascript error if I enter 0 in input pagination in datatables-input pagination plugin used
Pallavi
1-error occurs if I enter 0 in input pagination in datatables Here I am getting aoData as undefined ,hence giving error during checking of aoData.nTR(line 14 here)..is any solution their to handle error if we enter 0 in pagination??
error at --if ( aoData.nTr === null ) ,here aoData is undefined if we enter 0 in pagination
This happens only when I search something and enter out of range +ve value in pagination box like 0 or 36 in condition their are only 3 pages(eg Page 1 of 3)
2-Also Entering 31 changes input(eg- Page 1 of 3,here 1 is input) to 3(if 31 is out of range) but if we enter -21 it does not change automatically to 0
plugin used for datatables is taken from http://datatables.net/plug-ins/pagination .Also jquery.dataTables.js version used is 1.9.4
[code]
if ( oSettings.aiDisplay.length !== 0 )
{
var iStart = oSettings._iDisplayStart;
var iEnd = oSettings._iDisplayEnd;
if ( oSettings.oFeatures.bServerSide )
{
iStart = 0;
iEnd = oSettings.aoData.length;
}
for ( var j=iStart ; j
error at --if ( aoData.nTr === null ) ,here aoData is undefined if we enter 0 in pagination
This happens only when I search something and enter out of range +ve value in pagination box like 0 or 36 in condition their are only 3 pages(eg Page 1 of 3)
2-Also Entering 31 changes input(eg- Page 1 of 3,here 1 is input) to 3(if 31 is out of range) but if we enter -21 it does not change automatically to 0
plugin used for datatables is taken from http://datatables.net/plug-ins/pagination .Also jquery.dataTables.js version used is 1.9.4
[code]
if ( oSettings.aiDisplay.length !== 0 )
{
var iStart = oSettings._iDisplayStart;
var iEnd = oSettings._iDisplayEnd;
if ( oSettings.oFeatures.bServerSide )
{
iStart = 0;
iEnd = oSettings.aoData.length;
}
for ( var j=iStart ; j
This discussion has been closed.